Två skillad oliker bild!




( Det Är gamla bild var då kanske 2003-2005 år jag kan inte komihåg vilken året, Minns inte allaifall när jag var 14 år tror jag då jag var övervikt var 120 kg då.. jag hade använder den blå blomma klänning då..Aldrig i liv, jag vill inte går tillbaka mitt gamla tiden är fyfan och tuff tiden för mig.. Gllöm det stora kläder.)

 

( Den nya bild var 2012 år då, Jag är ganska nöjda med mig själv jättesmå nöjd än förut allaifall.
Jag är 100kg igen pga jag har varit gravid under tiden 2011 år sedan dess sen jag föddes Milly min älsklingen son 2012 år efter ovältränar pga har inte tid mig själv mer har tid med bara min son som han behöva mig som mamma.. 
Men allaifall jag nöjda inte med min egen kroppen så, Nu här år 2013 så jag får chans har tid mig själv och  håller på att banta mig försätter fanimej , tänker inte ge upp!! Jag ska gör mig så tvätthjärta som besatt av grund av min vikt.. Men jag är redan besatt av det och varje gång när jag har ätit en fett mat driket jag mår sk*t jättedålig eftersom jag har ätit t.ex pizza eller hamburgare eller godis eller kakor nåt vadsomhelt så lättare jag blir mår dålig och tänker för mycket grund av det.. Jag är så det jag är jag...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0