Söker efter Boxningstränare!!

Längtar efter när allt är över så sen jag börjar planera lite för min egen tid och tränar och osv också...

Då har varit blivit mår bättre! :)

Samtidigt jag kör på hårt som jag KAN!

 

*Söker efter Boxningstränare!
* Gå ner vikt
* proffsboxning
* byggare för muskler hela kroppen
* byggre för tillbaka självtrodde
* matchen mot varandra i olika stad svergie och utländer också.
* sköter hälso och mår va bra!
* lära hur göra med ( skyddar sig själv)
* lära mig hur är rätt för matvana samtidig ner vikt och byggare muskler.
Alla det är mitt drömmål!
 
Se till jag måste kämpe för allt se visa vad jag verkligen KAN!
( beklagar att jag är oftar tjatar b.la om min dröm-mål och önskamål. Pga jag är besatthet av det! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0