saknar......... HELVETE PENGAR!

långt tid att vänta på helvete pengar då chans jag kan medlem gym och boxning då jag får utveckling mig bättre och bygga mitt bättre självförtroende och svaghet ändrar till starkhet plus kropp form vad heter nu igen...
blir " döv kändis" boxningen matchen mot alla olika länder, önskar jag..

behandling rätt för mat och mår vara bra också jag Ville gärna lära mig så mycket alla olika bra tips råd också!
och jag söker efter bra tränare, jag följa efter min drömmål. jag vill inte vara deprimerad deppig längre på det mitt hela livet och jag behöver se stark ljuset.. jag saknar det...
Jag vet inte var jag ta börjar med. ... suck.. hjälplös känner jag som..
plus jag har spara hela pengar i mitt andra sparkonto. .. Längtar blir rika!!! säker på aldrig lyckas med rika pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0