jätteglad just nu!





Min älsklingar och jag har långpromenader idag ta 5 timmar och efter mår bättre och bra..
skönt också jag och conny har snackskit om allt!
jag har funderat lite och besult vad vill jag göra med mitt livet..
Men konstigt jag är fortfarande ung försätter men det jag är jag..
längtar efter flyttar nya lägenhet om några dagar kvar plus samtidigt som samma dag jag har möte i Göteborg igen..

jag tänker, fan också dags flyttar och möte Göteborg.. jobbigt va sliten och trött eftersom har jättemycket att göra och tänker i skalle också..
Hoppas det går så bra eftersom allt är klart.
Hoppas inte alla ska blir koas på flyttar!

YEAH YEAH YEAAAAH!

Och tack lov jag är SKIT gladare också att min kära lillasyrran eveline vill verkligen gärna hjälp till hand om Milly vad bra! vad hon snälla att gärna ställ upp för det men jag ska bjuder på vad hon vill ha för något som "lön"..jag gillar inte utnyttjar mot min kära lillasyrran eveline..
Då jag slipper bort alla helvete vara orolig och stressigt också. .
och också Eveline vill gärna hjälp till med mig planera hur ska vara ser ut möblerna i nya lägenheten yes! men endaste jag kan litar på min kära lillasyrran EVELINE du har varit bäst lillasyrran för mig än andra två en "bitch skalle" lillasyrran mette och lillebrorsan "knäppis skalle" truls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0