förstår inte ens henne!

jag förstår inte på henne, hon skaffat två st Facebook och verkligen jag blir faaan less på såhär ta bort vän sen vill blir vän igen eller ändrar tid...
jag hade ärligt mot henne och frågade om hon och hennes kille kan vara med hjälp till flyttar lådor till vår nya lägenheten 3a på 1 mars . dem sagt ja kan hjälp till så och så men vad hallå nu, dem bokar en resa varm landet på 1 mars ändå jag fattar inte att varför dem sagt från ja sen slut ändrar andra planera.. och har inte ens helvete meddelandet till mig om det jag är omedveten, men är ändrar nåt planerat så hon vågar kommer till mig och prata med mig rad på sak än helvete fegis! berättar för vad hon känns om jag har varit jobbigt för henne eller vi har dålig kontakt med varandra och osv..
jag känner mig en riktigt skit besviken.. skit skit suger!!
och trötta på hennes jävla kaxiga och osv..
jag vet ju inte vem är hon...
jag och hon är inte vän i fb tyvärr, men jag tycker det är tråkig för det..
hon vet ingenting om mig jag har aldrig att berättar endaste min hemlighet problem, jag tror inte hon är inte såå skit intressant av min hemlighet.
bättre jag låt henne vara för gott.
men men ändå jag förstår inte endaste ens att varför gjorde hon mot mig!!!??


så då bäst jag ta hand om mig själv vara med min familj istället än endaste skitskit!!
jag vet inte om jag ska skrattar eller arg eller gråter eller tystnad. .. eller glad!?

nu skiter jag i väl, du.. lycklig till med din jävla framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0