Följa efter mitt önskar drömmål!

Jag lyssnar efter mitt hjärta och följ efter mitt önskan drömmål!
 
Mitt störaste dröm ska va bli mästerboxning och boxning machter mot olika utländer så jag ska vara vinner får massor pengar också så jag kan ge allt pengar till min familj så blir rika!!
Men nu idag mitt talet året har alltid skit ont om pengar, Jag är trött på alltid handlar om ont pengar hela tid, jag ska söker efter en nya livet så gott med min familj och har räcker allt med råd, därför..
Och bygga upp tillbaka bättre mitt självtroende och starkt då jag trygghet hos mig då jag slipper det för rädsla och svaghet..
 
men jag undrar hur jag kan hittar och följ efter min drömmål! 
Snälla, ge mig tisp??
 
Beror på kostar pengar, också söker efter tränare så han ska blir min tränare
och går ner vikt banta också och blir vältränad..
Hjälp mig var jag ska ta börjar med ?!! HJÄLP HJÄLP!!
Om nån lust hjälp mig med det så kommer jag tacksam för dig! <3
 
Några bilderna på tjejer, dem är jävlar sexig kroppen, den vill ha också.. Min drömkropen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0