varför folk lever med fattig pengar?

Jag undrar att varför folket har svårt lever med fattig pengar när den är inte tillräckligt med pengar varför alltid måste ha ont pengar som kan inte har råd handlar nåt som vill ha eller handlar mat..?! vissa folket har svårt lyckas följa efter sina drömmål med att göra pga pengar eller ha det bra livet också..

Varför rika har så massor tillräckligt tusen pengar så har god livet att med pengar..
alla människor har alltid drömma vill blir rika människor men vet ju aldrig att lyckas får tusen pengar eller avdelning till har nog drömmål kan blir rika... Hmm.

Jag är trött på alltid ont om pengar!!!
orkar inte med det suck, jag måste kämpar för det får inte helvete ett ge upp då blir aldrig lyckas!
så jag måste vågar ta en större chans att lyckas med min första steg till 10 steg så efter lyckas med mitt drömmål också absolut självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0