Medium plus bebis

 
Varje måndagar- torsdagar kl 23.00-23-30
Kanal TLC
Men det är fan sjukt bra tv serie..
Betyg 10 av 10 .
 
Det är min drömmar mål att vill vara jobba med medium som imon kontakt med döda andar
osv.. Men det är tufft/kul jobba med medium och plus bra ett jobba så kan tjäna pengar..
Har varit alltid önska vill blir medium, enda fråga om jag lycka plugga till blir medium men beror på hur mycket kunna jag klara allt kunskap och egenskap pyskotisk också.
 
Det är mycket intressent hur funkar jobba imon medium men annars det är skulle inte lekar med medium ett jobba....
 
 
 
 
Den lilla bebis
kommer ut världens bebis på oktober så längtar!!
Vi vill ju inte vet vilken kön innan tidigare efter jag föddes lilla bebis inte allas kul vet redan vilken kön,
Det är kul vet när jag föddes en bebis samtidig vet vilken kön då skulle bäst överraska än vet redan för sedan..
 
Åh så längtar, jag är säker på att det känns lite konstig att vi har två små ungar hemma hos oss, men ska bli kul för oss, jag är mamma igen, kommer andra barn igen och Conny ska bli pappa igen.. *jättestolt!*
 
Men jag vet att jag är ung fortfarande, men det är spelar roll vilken åldergräns är. Men ändå viktigt famjli vår framtiden. Så mycket snabbt utveckligen för båda barn det är kul ser hur ut barns framtiden!
Spännad!
Jag måste säga sanningen verkligen härlig/mysigt har barnen med oss nya familj och har egen nytt livet med barnen så jätteunderbart och jag älskar två barnen och ta hand om dem för alltid så jag vill bara bryr om dem att dem är min vår barnen, spelar roll att jag kommer skydda min barnen från vadsomhelts finns idioter människor efter ute också osv såå SE UPP för er, ni måste skydda din egen ungar och viktigt ni måste visa att ni föräldrar älskar sina ungar och visa upp föräldrars förebild mot sina barnen...
 
Då barnen får massor lära från föräldrar för förebild osv samtidig lära sig så snabbt utveckligt sen hur klara sig barnens framtiden sen när dem kan klara sig 18 år eller 20 år??
 
Men vet ju aldrig om dem verkligen klara bra och sköter sig som finns möjligt barnen kan chansen visar upp mot sina föräldrar vad ni duktig bra på saker så ni har lära sig med saker och vad ni inte bra på sköter saker och skolan osv, så vi ändå kan HJÄLP till er vad ni behöver har stöd, ni får har rätt säga ifrån om ni verkligen behöver får stöd från oss också.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0