Jag kom för att vinna, att kämpa, att erövra, att blomstra

Jag kom för att vinna, att kämpa, att erövra, att blomstra
Jag kom för att vinna, att överleva, att blomstra, att stiga
att flyga
att flyga

Jag önskar idag att regna hela dagen
Kanske kinda gör smärtan att försvinna
Att försöka förlåta dig för att överge mig
Att be men jag tror att jag är fortfarande en ängel ifrån
Angel iväg, ja konstigt på ett sätt
Kanske det är därför jag jaga främlingar iväg
De fick sina vapen ur syftar på mig
Men jag blir i närheten när de syftar på mig
Mig, mig, mig mot dem
Mig mot fiender, mig mot vänner
På något sätt de båda verkar bli en
Ett hav fullt av hajar och de ser allt blod
De börjar komma och jag börjar stiga
Måste vara förvånande, jag summising bara
Win, trivs, soar, högre, högre, högre
mer eld

Jag kom för att vinna, att kämpa, att erövra, att blomstra
Jag kom för att vinna, att överleva, att blomstra, att stiga
att flyga
att flyga

Alla vill börja försöka box mig
Kvävande gång det låser mig
Måla de egna bilder än de dyker mig
Men jag kommer att förbli där den övre börjar
För jag är inte ett ord, jag är inte en linje
Jag är inte en tjej som kan allt definieras
Jag är inte flyga, jag levitation
Jag representerar en hel generation
Jag hör kritiken högt och tydligt
Det är så jag vet att tiden är nära
Så vi blir levande i en tid av rädsla
Och jag är inte har ingen muthaf-cking tid över
Cry mina ögon ut för dagar efter dagar
En sådan tung börda på mig
Men när du går hårt ditt ja har blivit yay: s
Yankee Stadium med Jay-och Kanye: s

Jag kom för att vinna, att kämpa, att erövra, att blomstra
Jag kom för att vinna, att överleva, att blomstra, att stiga
att flyga
att flyga

Gör dig redo för det
Gör dig redo för det
Gör dig redo för det
Jag kom för att vinna
Gör dig redo för det
Gör dig redo för det
Jag kom för att vinna

Jag kom för att vinna, att kämpa, att erövra, att blomstra
Jag kom för att vinna, att överleva, att blomstra, att stiga
att flyga
att flyga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0