Texter!

Den här är för dig och mig
Leva ut våra drömmar 
Vi är alla precis där vi bör vara 
Lyft armarna ut brett 
Och nu allt jag wannna ser 
Är en himmel full av lightets, en himmel full av tändare
________________________________________________

Du och jag vet hur det känns att bli sparkad ner 
Tvingad att bekämpa 
Men ikväll är vi okej
Så håller upp ditt ljus 
Låt det lysa
__________________________________________________

När jag är borta"  
Yeah... Ja ... 
Det är mitt liv ... 
Mina egna ord antar jag ...

Och när jag är borta, fortsätt bara, inte sörjer 
Gläd varje gång du hör ljudet av min röst 
Vet bara att jag ser ner på dig ler 
Och jag kände en sak, så barnet inte känner någon smärta 

Just le tillbaka
 
Och när jag är borta, fortsätt bara, inte sörjer 
Gläd varje gång du hör ljudet av min röst 
Vet bara att jag ser ner på dig ler 
Och jag kände en sak, så barnet inte känner någon smärta 
Bara le tillbaka ...
______________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0