förlorara en barndomvän <3



(  Sabina and Me )
( gammal bild )
Här som jag har förlorar barndomsvänner är Sabina..
Du är redan försvinnet och har inte hört av sig snart 1 och 6 månder år nu...

 

Saknar henne så otrolig jättemycket och har inte ens träffa och pratar med henne
på längre nu
Saknad ditt världens bäst komdie
Saknad ditt vackert leende
Saknad ditt vackert Skratt
Saknad ditt gladaste
Saknad ditt vackert

Du finns i mitt hjärna och hjärta, jag glömma aldrig om dig..
Den bild är värde minne för mig och jag sitter vid datorn kollar upp
mapp finns två st fint minne bild, jag tänker på oliker roligast minne
så jag börjar skrattar åt den, vilken rolig minnelse..
som jag har varit vara med dig så underbart hela crika 20år,
och du är ju min underbart vackert barndomsvän...

Men ärlig jag vill gärna kontakt med dig
träffar dig, vi kan fika någon tillsammans och prata som vadsomhelts
så längsen jag sågt dig så sista den 1 och 6 månder sedan..
Jag är besvilken över det att vi har inte kontakt varandra på jättelängre,
Jag vet att du kommer att alltid hata mig för gott
och du vill ju inte kontakt med mig så jag kan ju inte gör någon åt det.
du vill ju inte kontakt med mig och hatar mig
Och du är ju redan försvinnet,du lämna mig
såhär därför jag kan inte gör nåt.
jag har inte hört av mig så längre, så jag vill bara
lämna dig låt vara ifred så jättelängre till när du ska hör av sig till mig..
så vi kontakt igemon allt vad hade händer och vi hade missa dessa år...
Men verkligen jag har ju försökte få kontakt med dig
men jag vet ju ingenting var vart du tog vägen...

♥ Hoppas du förlåta allt fast
man inte kan förlåta allt.. ♥

(Du finns för mig som jag tänker på det! ♥)

♥ Om du var jag
Då skulle jag var bättre människa

Om du var jag
Då skulle jag aldrig gjorde det
... Varför gjorde du det mot mig?

Du har aldrig behövt göra det mot mig
Det är sårad av dig ♥


// låt oss gå videra!!

( om du ändå vill inte hör av sig då  låt oss vara och gå videra med sin livet! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0