Du är redan försvinnet och lämna utan mig..


Jag sitter vid vägga och in mörket rum mörket tystand, ifred...
 In lås ditt hjärta som jag ser alla är bara ditt är så tystand ifred

 ♥ Som du
ville bara gråter och enegri ut jag såg bara mörket i mitt stora mardrömmar..
Jag såg min båda handen är blodet jag minne, nej
men jag minne ens inte väl.
Mitt hjärta krossa jätte hårt som har gjorde verkligen ont i mitt hjärta någon
verkligen känner jag saknad för något som jag har förlorar den person.. ♥

♥ Ska aldrig att lämna uatn mig! ♥

Min hand och din hand håller Som saknad jag...
Jag vet ju inte var tog du vägen??
SOm jag behöver ha dig för alltid och ska aldrig lämna utan mig för att du ska aldrig glöm mig bort försvinner för alltid!!
Kommer att du sitter mig så nära så du och jag tittar påå varandra, jag vet vad du tänker... Du vet vad jag tänker, och  låt oss gå videra!! ♥

♥ Aldrig vaknar igen, sova så gott som jag inne andra världens drömmar som jag har sett allt in alla min minne... ♥


______________________________________

♥ saknar efter
Min drömmar stora drömmar så hänt
ligger på gärs golv Och tittar på upp blå himmel och vit moln sol lyser härlig så jag längtar!!

saknar efter natten
Min drömmar stora drömmar så hänt
ligger på glov och tittar på natten många fler jättestjärnorna som jag tänker på det finns många minne i min huvudet.. så härligt längtar efter nattarna ♥

♥ Min tankar är så  värdfull!! ♥
♥ Min kroppen är så  värdfull!! ♥ 
♥ Min båda hand är så värdfull!! ♥
♥ Alla min livet är så värdefull!! ♥

♥ Kommer aldrig vakna.......
Du finns för mig som jag tänker på det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0