undrar på start om nytt liv för livsstil min skull.... HELP ME!!!!

                                                               God ikväll!
 
Vad har jag gjorde idag, Jo jag och min kära mamma har möte med försäkringkassan...
Ska få se vad ska händer sen efter hur blir det... Sen vi gick till Uddevallahem lämna en papper om lägenhet som vi har sagt ja tack till 3a lägenhet, Hoppas bra området i Tureborg för oss.. Så jättelängtar den 1 mars men tyvärrt blir jättestressead den dag att fixar allt saker och möble  flytta in till vår nya lägenhet och annan kunder ska flyttar in våra gamla lägenhet samma dag utan oväntar när vi är klar.. herrejösses!  då värre stressad så har ens inte tiden att sitter vid datorn eller mobil under har mycket att göra.. suck , men hoppas går det bra ändå för oss.... Och Min lilla ponken Milly ska sova över hos sin mormor och morfar, för att vi behöver mer tid på oss fixar hela nya lägenhet saker b.la..
Sen Vi gick in willys mataffären handlat lite mat till oss.. vad blev mat jo, Lax med ris som jag har gjorde själv hemma..
 
Nu jag sitter här vid datorn, och kollar på facebook och annan också.
Och jag undrar mycket vad jag vill göra med min liv, livsstil och hälsa kroppen, hur sköter man bra sätt nog i kroppen....Pga jag kan inte får ett jobbet i min framtiden så passar på jag undrar på vad VERKLIGEN jag vill göra..
 
 
Håller på att smal och jag vill ju inte va mulligt så längre jag känner mig som otrygghet onöjd hos mig, trött på mig själv.
Jag ville ändrar livsstil så som ser ut vuxen tänker på att jag är redan mamma och jag vill visa för Milly att jag ska vara bra mamma och kan klara mig själv stå på båda ben och bra alltiyd, stark, säker  ska inte vara osäker eller svag, mår bra i kroppen..vill inte känner dålig mamma om jag gör det skit i det för mår dålig eller göra sig alltid osäker, vill ju inte att Milly ska se mig om jag mår dålig är det jobbigt så jag tänker på mycket saker, för MYCKET! 
Jag behöver tränar tillbaka mitt självtrodde och tanker och kall,varm.. start om igen mitt livet ändrar på sätt nog allaifall men jag vill inte vara behåller gamla skit livet,
Och jag undrar på beställer t.ex pull-up-stång och några saker som behöver jag har gym saker här hemma i nya lägenhet eller jag ska medlem gym att tränar som jag BEHÖVER motion runt på mig syfte tränar mest är, magen och båda ben, båda armar och går ner vikt då jätte jävla snyggning stil som jag har dröm om det, och medlem kick boxning eller boxning, den har varit alltid min dröm hela mitt livet, och sug på att match boxning mot varandra utlända som kommer ifrån...
Men jag söker efter någon som är jävla bra tränare, som han eller hon har uppleva boxning hela livet.. Så min syfte mål och dröm att blir kändis som haft match boxning mot varandra på utlända..
 
Jag är jätte svartsjuk på dig,min först lillasyrran, Hon har lycka sin mål snyggning kroppen och brun hud långt håret också och ovs..
ser ut hon har gott finaste livet har hon nu..
men jag är olycka med min mål önskar.. och har alltid ont om pengar så irriterad...
jag känner lite hjälplös ändå... jag vill ju inte vara ensam tränar gym eller något... vill bara sällskap med något som kan pratar med varandra under tid samtidig träning då passar på jag kan öppnar mig själv som pratsam................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0