PANIK för Sista dag för JULDAGEN!

om 48 timmar kvar då blir julafton! YEAH! Jag tror att jag är PANIK!
Vad ska jag göra imorgon!?
Jo:
 
1. julshoppning i Överby
 Pga jag och Cobby behöver ha lugn i shoppning än stressad då jag får PANIK för att många mycket folket sista dag för julshoppning, så jag hatar så många folket i shoppning så känner mig mer stressad blir dålig humör, alltiyd mot Conny, inte alls kul för Conny.. Men han är redan vid van med mig då han är vet och redo det.) Tur jag har inte röd vecka här vecka, har fick en vecka sedan tur för mig så slippa jag dålig humör eller dålig alltiyd.. :)
 Hoppas går det bra för mig imorgon!, som jag har lovade mig själv!
 
2. Sen vi åka hem. lagar vi mat till alla oss tre.
 
3. ordning sovkälder på sig milly och sover rätt i tiden.
 
4. Vi fixar bakar jul kakor hoppas vi lyckas god julkakor..
 
5. Packa ner kläder i väska pga vi ska sover över hos föräldrar, pga orka inte åka hem så sent ikväll bäst hemma skönt slippar tänker på tiden som Milly brukar sover rätt i tiden..
 
6. Sen Jag och Cobby sover i natten..
 
7. Nästa dag jag köper en fin julblomma ge till föräldrar!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0