Götelabörg! = Göteborg

Imorgon skulle blir kul för oss, Jag och Milly åker med Cobby till Göteborg, lämna den älsklingen mobil Samsung note 2 ska bytte nya igen pga kamera funkar inte helt cp.. bytte den i netonet affär, sen vi åker till Ikea för att vi ska kollar möbel saker som vi ska har dem till nya lägenhet, MEN först säljer alla möbel då kan får pengar så vi kan köper nya möbel som vi behöver och Milly ska får lilla möbel på sin rum, oj jag tänker mycket planare med nya lägenhet och om det är räcker pengar då chansen jag kan medlem träning som behöver jag det än hemma hela tid så lite börjar på väg blir L E S S ! Längtar efter 2013 år så jag får har mycket att göra och planare då blir minera sitter vid datorn för mig, som jag har lovade mig!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0