Herregud, bara är lördag idag!?

                                    Herregud, det är bara lördag idag!? Det är fort går tiden för snabbaste!!

Jag har sovit hel halv dagen, jag har varit fan trött och somnade mig sover tillsammans med Maylie och Cobby i sängen mysigt* Och Zimba är vara med hennes tösar ungar lägger i låda vid sängen i sovrummet* Åh mysigt att alla sover tillsammans samma i en rummet!!
Sen jag vaknade middag tack vare min älskling maylie väcker oss att vaknar och maylie vill ut ute och kissar då cobby gör det, vad han är så snäll.. Jag gick och dusch mig fixar ren hela min kroppen :) luktar perfekt gott!! 
Sen jag sitter i annan rummet och vid datorn också och väntar kommer pizza då vi ätar upp pizza, längtar!! Sen jag tänker ta det lugn tittar på några bra filmer.. Hmm försöker jag hittar något bra filmer... om det hittar inte några bra filmer då istället jag plugga körkortenboken till körkort som behöver jag ha det bra ha om jag vill åka till Örebro t.ex typ skönt slipper jävla tåget eller bussen...
Hoppas jag få lycka körkort!!!! Kämpa jag på det nu!!

( erbjud in några bilderna som är betyder allt för mig den bilderna... )

<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0