Loppis markad i båberg



 
Vad vi har gjorde idag, Jo vi har åkte till båberg och kollade loppis, vi har hittade några bra och fint nog saker grejer från loppis senockså vi åkte dit till Vänersborg loppis tittade oliker saker men vi hittar inte nog bra grejer... Sen vi åkte till Ica affär handlat två st smörgås och drickar så vi fikar riktig mysigt att tillsammans skällskap med Maylie så jag tänkte att jag är så glad att h...on är kommer tillbaka och överlever vilken tur så jag har be till gud att gud rädda hennes liv...
Sen vi åkte till rastplast bara till hundar få inne där.. Maylie är jätteglad att få träffar oliker hundar.. Men tyärr att Maylie är så rädd att stor hund ras rottwelier blands med schäf och andra.. Men andra ras är golden typ mellan storlek hundar då Maylie är okej att lekar med dom, beror på vilken ras och storlek är.. Men Mayllie är jättenöjd med det att umgås med andra hundar lekar.. Men hon har fortfarande lite ont på hennes tasse.. Men hon klara sig ändå bra, hon kan går och springer men inte lika snabbt som förut.. Hon är så trött efter vi har åkte hem från lekplast med andra hundar... Och hon har ätit bara lite.. Men jag ska ge henne blöt mat senare, men nu hon somnar fortfarande vänta till hon vaknar igen då fixar jag mat till henne men hon har varit jätteduktig idag och hennes humör är glad o mår bra... Skönt att hon är lugn och sover så gott plus har duscha sig gör bara blir ren och fint!! men det är så riktig underbart att se på maylie är så lycklig samtidigt fint värdet ute!!! Älskar dej min lilla ängel, Maylie <3<3




Cole, Pretty, Robbie <3




Maylie Cobby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0