Alltid alltid

Du har ett leende
som får mig
att bli knäsvag
en blick som får mig
att känna mig vacker
en själ som är
vackrare än himlen
ett hjärta stort
som flera oceaner
en charm som
smälter isberg
kan kärleken bli
vackrare än så?

Jag ser din längtan
i dina ögon att
du vill och vågar
vi ska finna varandra
på alla vägar och broar
som oss sammanför
i kärlekens tecken
Min längtan är din längtan

___________________________________

Du är alltid
välkommen hem
oavsett vad klockan är
mitt på dagen eller
i natten klockan fem
Jag kommer alltid
finnas där
när du vill ha
mig dig när´

Min kärlek till dig
för alltid är
vill alltid vara
med dig få vara
jag vet inte hur
jag ska förklara
min kärlek till dig
nu och här
Låt mig bara få
med dig vara

Skratt, gråt och glädje
det finns mellan oss
i jakten på den eviga lyckan
låt mig kärlek få känna
när du finns där,
eld i mitt hjärta jag känna

Vägen till lycka
är lång och snårig
lycklig jag är
som kärleken få funnit
Du finns där i mitt liv
försvinn aldrig från mig,
det är du som kärlek är

Du är den som betyder
någonting för mig
Du är det bästa
som har hänt mig
Jag Älskar Dig
______________________________________

I evighet

Jag sa till dej
att du betyder
allt för mig
du kommer alltid
att finnas i mitt hjärta
även om det
händer något
men även om du
glömmer bort mej
så vill jag att
du ska veta
att jag alltid kommer
att älska dej

 
Du finns för mig
Jag finns för dig
Vi finns för varandra.

________________________________

"Drömmare"

I mitt hjärta
jag ska gömma.
Jag skulle aldrig
dig kunna glömma.
I mitt hjärta kommer
du alltid att finnas
du är den jag för alltid
kommer att minnas.

Jag kan vara en drömmare,
men låt mig drömma.
Jag vill inte vakna upp,
om det är dig
jag måste glömma.

Att hålla dig i handen.
bland alla som ser på.
Är som att visa upp något,
som ingen annan kan få.
I alla väder och dar.
Så är du den finaste jag har.

__________________________________
Mitt liv

Jag vill ge dig allt här i världen,
men mitt liv vill jag dela med dig.
_______________________________

Likhet

Jag är som du
du är som jag
nån annanstans
vill båda vara
en plats för oss
där varje dröm blir sann
vi liknar precis varann.
Visst är det så vi längtar bort
för vi är två av samma sort
det syns så väl
de är likt som dagen minnsan
vi liknar precis varann.
________________________

när jag behöver dig.
Jag vill att du tröstar mig
när jag är ledsen
Jag vill känna
dina armar om mig
när jag behöver trygghet.
Jag vill att du ger mig
all din kärlek.
Jag vill torka tårarna
och känna mig lycklig.
Men det går inte så länge du
inte finns här.
_______________________________

För alltid

Alltid älskad,
aldrig glömd.
Vi för evigt,
i en dröm.
________________________________
Du

Du är mitt ljus,
du är mitt mörker
jag vill se dej vart jag än är
och i mitt hjärta
vill jag att en plats du bär
Du är mitt allt,
du är min ängel.
Du finns för mej
både dag & natt.
Du får mitt hjärta,
du får min själ.
Du får min sorg
och du får min lycka.
om du lämnar mig
är jag ingenting,
alltså ingenting utan DIG!
_________________________________
Du vill inte

Jag har så mycket
som jag vill ge
Men du vill inte ta emot
Jag har så mycket
som jag vill säga
Men du vill inte höra
Jag har så mycket
som jag vill visa
Men du vill inte se
Jag har så mycket
som jag vill göra
Men du vill inte vara med
Jag har så mycket att älska
Men det kan du ej förstå
___________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0