RIP FARFAR 2011.03.06




( förlåt mig, jag har kopiera den din bild, eveline m. jag tycket det är så vacker bild och den är betyder för mig och dej andra)

SWEDEN Texts:

Jag mår dåligt för att igår jag besökade min farfar och jag såg min farfar dog dagen den 2011 6 mars klockan 10:10 Jag har sett min farfar ligger bredvid sängen och dog av ålderdom hem ..
han klara inte längre livet.. han var vilar och slappar av då han dog
men skönt för honom att han finns inte något ont i alla kroppen värk
Jag har fina minnen av honom och drömmar om honom.
Jag blev ledsen ledsen...

Igår och idag har jag varit riktigt ledsen för att han går bort de närmaste två dagar nu
Jag önskar att han kunde leva Videra med sitt liv ..
saknade honom eftersom han är min farfar och jag älskar min farfar ..
Hur kunde jag ha varit ett misstag att träffa honom sista gången för hans skull..
Jag vet att han har varit kämpat får leva långt längre livet går inte.. Men jag har varit glad du har försökte lära sig hemsk lite teckenspråk men du kan inte för att du tycket det är svårt för dej men gör inget ändå jag älskar dej för att du är min farfar..

Du och jag har varit halv väx upp jag tycker om dej du är riktig söt och snällaste roligtaste komdie du är det och du ser ut ganskt mulligt lika som tomte typ och du har varit alltid gladaste och jag har aldrig sett du var arg eller något. MEN han älskar mat :)

Men du har varit underbart din livet som har du leva i livet och du var 89 år nästa nära 90år och du var så starkare och kämpar hårt så mycket lika du KAN..
Jag har varit alltid önskar mig att du kan leva livet längre mest MEST! snälla kommer tillbaka till oss och du är större betyder för oss.. Du får inte och kan inte lämna oss när du går bort till himmel... Men hoppas du har varit bra i himmel och träffa din famjli pappa mamma och syskon djur alla du får träffar i himmel härlig och varm sola.. Hoppas du har det bra i himmel då vi ses i himmel när jag och andra kommer till dej i himmel...
Vila i fred! ♥

 

 

English Texts:

I feel bad for yesterday I visited my grandfather and I watched my grandfather died the day the 2011 6 March at 10:10 I have seen my grandfather is located next to the bed and died of old age homes ..
he no longer cope with life .. he was resting and relaxing of when he died
but nice for him that he is not an evil in all the body aches
I have fond memories of him and dreams about him.
I was sad, sad ...

Yesterday and today I've been really sad because he goes away the next two days now
I wish he could live Videra with his life ..
missing him because he is my grandfather and I love my grandpa ..
How could I have been a mistake to see him last time because of him ..
I know he has been struggling to live far longer life does not go .. But I have been glad to have tried to learn sign language a bit horrible but you can not because you found it is difficult for you but do nothing nevertheless I love you for being my grandfather ..

You and I have been half grow up, I like you you are really sweet and kind most fun most komdie you are there and you look pretty mulligt same as Santa Claus type and you were always cheerful and never have I seen you were mad or something. BUT he loves food:)

But you have been wonderful your life that you live in life and you were 89 years next close 90år and you were so strong and fight hard as much as you CAN ..
I was always wishing me that you can live life longer most MOST! please come back to us and you are better means to us .. You may not and can not leave us when you go away to heaven ... But hope you have been good in the sky and hit your famjli dad mom and siblings all the animals you may meet in heaven lovely and warm sun .. Hope you have a good time in heaven when I see you in heaven when I and others will for you in the sky ...
Rest in peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0