i miss you




Brev från himlen  

Se mig vinka,
blunda så ser du,
jag lovar att jag ska vinka extra mycket
sådu inte kan missta dig.
Var inte rädd. Jag mår bra,
jag lever i ditt hjärta.
Jag ser och jag älskar,
visst känner du min kärlek?

Överallt där du är, finns jag.
Överallt du går, går jag.
När du sover, sover jag bredvid.
Jag är aldrig ensam, aldrig går jag själv.

Fast mina fotavtryck inte syns, finns jag.
Fast min röst inte hörs ut, skrattar jag.
Fast mina armar inte kramar så det känns,
så visst kramar jag.

Vi syns igen det vet både du och jag.
Gråt inte, dina tårar faller till marken.
Skratta istället, jag vill se dej glad!

_______________________________________________________________________________


Jag berättar vad har jag gjorde idag!
Jag vaknade kl 14:30 idag jag har somna dåligt i natten jag har sommnade mig
kl 6 imorse till halv tre så jag vaknar och jag har bra drömt..
Sen jag duschade mig gör rent alla min kroppen..
Sen jag drar ut ute vara med Maylie..
Sen ta vara lugnt hela dag idag...
Imorgon skapa mig att allvarligt att ska packar alla ner låda pga vi ska flyttar härifrån Örebro till.....
Vi säger inte var ska vi bor i där stada..
Kl sex till kl attå ikväll jag tittade på tv som heter ( Jerry Springer )...
Som brukar jag tittar på Jerry springer varje dag ta aldrig ta slut och less..
Jaha nu det är klocka bara är halv tolv... äsch*
Nyss jag duschar tvätta mitt håret.. och jag sitter vid datorn en stund tror jag det..
Jag längtar efter när conny och Maylie kommer hem... Conny och Maylie ska går ut ute i två timmar hur fan jag orkar att väntar på dom ska vara hemma före tolv hoppas jag ifall...
Och hoppas jag att kan lyckas somna mig så gott.. Nu jag känner mig verligen tröttaste..
OCh jag social med andra döva i camfrog nu och jag ska fixar tvättmaskin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0