Kommer att jag saknar dej

Jag kommer att sakna dig
When you're not here no more När du inte är här längre
When you are Gone När du är borta

I'm gonna Miss You Jag kommer att sakna dig
when you walk out that door när du går ut genom dörren
When you are Gone När du är borta

Times change and pass Tiderna förändras och passera
But the one thing that I know will last Men en sak som jag vet kommer att pågå
Is the way I feel for you Är så jag känner för dig

But you've decided you're not staying Men du har bestämt dig för att du inte bor
and you cannot live this life that och du kan inte leva detta livet som
I have built for you Jag har byggt för dig

Jag vet att saker har förändrats
but they've stayed the same men de har stannat på samma
and you are right where you belong och du är precis där du hör hemma
Someday I might understand En dag jag kan förstå
But how can I move on Men hur kan jag gå vidare

I'm gonna Miss You Jag kommer att sakna dig
When you're not here no more När du inte är här längre
When you are Gone När du är borta

I'm gonna Miss You Jag kommer att sakna dig
when you walk out that door när du går ut genom dörren
When you are Gone När du är borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0