Längsen skriver på här blogg!

Heej!

Det är längsen ett tag att skrev jag här på blogg den sista den 25 april 2011 sedan..

Ojdå så det längsen, vad jag göra nu här under  från MAJ - tills AugUSTI

Ja så här, jag ska berättar..

3 maj, jag och conny maylie hade besökte hos min föräldrar och syskon, för att mamma och lillebrorsan fyller år 
4 maj, möte!
8  maj, Maylie fyller år hon har blev 3år..

13-15 maj hade hos en kompis födelsdagen han har blev 25år och har varit jävla jättekul hos honom samtidigt lite trååkig bråkade som vanlig annars har varit roligt! och hade träffade några vänner den 30 år friade teckenspråkdag i örebro...

26-29 maj  vi har varit hos Emil. D FEST i köping och skitkul var hos honom.. Händer oliker historia men jag kan ju inte berättar här på blogg så jag orka inte skriver lång historia här på blogg, tyärr!..

10-19 juni  jag och min famjli hade åkte till spanien kvar där på en vecka vi har varit jättekul och liite trååkig handlat mellan mig och dumaste lillasyrran som vi hade bråkade men ändå jag älskar henne så mkt som en syskonkärlek som vanlig.. hihi! Men annars har varit kul i spanien, men fyfan skitvarm ute typ 30 grader och sola hela vecka men vi dracka vatten jämt, jag märket mig själv att jag har bröjade gått lite upp vikt under tiden jag var i spainen, jag undrade vad fan hände med mig.. jag tänkte lika bra skit i samma..

Sen sista dag ska vi åkte hem till svergie och fyfan trött och orkar inte vill va hem och soooooover så hårt!!
vi åkte hem så sent i natten..  ( kan jag erbjud några bilderna som har jag fotoade i spainen).... fixar det på senare..

23-26 juni:
 Vi hade varit där vita sandra camping vara med min famjli och friat vi middagsommar dag..
Sen vi åkte hem en dag före lördag därför Conny skulle jobb i natten dåså vi åkte hem för connys skull!

27 juni:
Sen tre dagar senare eftersom plöstig jag bli jättesjuk och högt varm jag fattar ju inte varför just den dag jag sjuk där på sommarlovet ska inte vara verkligen, brukar vara sjuk på vinter så.. ovanlig för mig..

mamma frågade: Jag misstänkte att du är gravid och du mår illa plus högt varm då ska vara det..

Jag svarade: Nej, jag tror inte det.. Men kanske det vem vet.. Hmm..!

Mamma sagt: Hm, okej!

en stunde senare:

Under tiden jag har undrade om det om det stämma eller stämma inte.. Under tiden jag ta med ut ute hund min älska Maylie kl halv sex imorse då..

Vi har gått ca  30 minuter i ute senare jag har bestämmade mig att gravidtester!
Då skynda mig gå hem då jag fixade det driket en gravidtester in toalett, precis kl sex i morse och fått svarade postiv två gångar eftersom jag blir allvarlig chockade samtidigt glad och jag springer till sovrummet och väckte Connny,

Jag säger: Du vet vad?

Conny svarade: Nej, jag vet ju inte!

Jag säger: Jo, du ska blir pappa och jag ska blir mamma och JAG ÄR GRAVID!

Conny svarade: Nej, jag lita inte på dej, lägg av du skojar bara med mig.

Jag säger: Jävla, nej! Jag skojar ju inte jag menar det allvarligt! Du får kolla på gravidtester finns lägger där i toalett..

Conny säger: Allvarlig, okej då! jag ska kollar det..
Samtidigt jag och conny går in toalett efter conny hade sett gravidtester då han bli jätteglad då conny kramar mig så hårt samtidigt stånd! haha Han pinsamt!

eftersom jag har varit sjukt i två veckor orka inte suck!!
 under jag vet ju inte att jag är gravid under bebis är i magen på två månder, herregud!!


21 och 25 juli:
Jag o Cobby har varit där hos Barnmorska ochh kollar upp allt om det är bra med min blodtester... Går det bara bra...

27 juli:
Jag och Cobby har träffade jennifer Lystad i uddevalla, det är längsen träffade henne, vi var sista träffade typ 2-3 år sedan typ...

10 Augusti:
Vi ska hos barnmorskan kl 14:40 med tolk självklart!...
Hoppas det går bra för oss plus min älskling bebis!

17 Augusti: Jag och mamma ska möte med jävla AF kl 10:00! Orka ej! men endaste måste ha få en jobbet som möjlighet!

19-21 Augusti: Maylie ska hos min föräldrar men min andra lilla syrran ska passar den maylie hel en helg.
 och den 20 augusti vi ska träffar två kompisar och vi ska till liseberg men jag ska inte vara med åker där och där inte hela..


22 Augusti: Vi ska till barnmorska i NÄL kl halv två! ( mamma ska följa med! )

26-27 Augusti: Vi ska till ullared hela en natt som vi ska sov över en natt Mysigt x) jätteroligt!!


Nu bebis är bara 16 veckor gammal i min magen!! <3<3

Jag ska föddes bebis ut världen den 21 jan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0