Otur plus Tur dagen


Åh aha!
Vi håller på att städa uppp alla här lägenhet och koas alla saker här på alla lgh..
Suuck! Och eftersom Cobbys bror ska kommer hit hos oss ikväll till imorogn han åka hem därför
han ska lämna hans gammal tönt bilen till Cobby som Cobby behöver ha delar några saker flyttar in till
Cobbys bilen..




Åh Ja!
Jag kan tänker mig näär allt är verkligen allvarlig klart rent lgh då jag ta en skönt duscha som behöver jag som vill vara rent alla min kroppen och lite bytte soft kläder på mig så skönt.. Det vore som skönt när har städa upp allt skiit saker då kan vara duscha...
Jag tycker det är så äcklig svettige när har städa så likasom mycket saker här hemma...
Som Cobby hade sparade många saker här i förråd ifall..
Och plus vilken otur plus samtidig tur dag för mig och Maylie..
Otur nyhet är jag och mayli har samtidig röd veckan tråkig för oss..
Tur nyhet är jättefint värde idag och varmt ute och lite blåser ute ifall
Men det är skönt som vi har går ut ute och Mayli är såå glad att
Hon har fick träffar oliker hundar från området som bor gannar..
Hon har varit gillar här plast i Uddevalla men inte i Örebro..
 Jag och Mayli och Zimba har varit intressen inte bra av grund Örebro och området men
Det är så synd att Västhaga är så fint området men dålig området i Örebro ifall..
Nå ifall många vetjuinte som var bor vi nu...
Och goda nyhet jag och min mamma ska besöker till Göteborg "Gbg" och tittar skolan som oliker ålder i skolan komvuxenskolan antar jag eller vad heter där.. Ifall Som har jag besämmar mig att väljer där skolan då jag
ska åka från min hem till gbg sen åka hem lite sent ikväll till u-alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0