Julklappar <3


Jag ville bara säger Tack för alla för jag fick som min finare julklappar så jag är
jättenöjd!! Någon gången så jag använder dem saker som jag bra ha behöver :) haha!! 
Så jag har erbjud några bilderna så jag laddar in bilder från julklappar som har jag fotode..

Kollar ner!!








 

Jag ska vara med modell bilderna när jag ska flyttar alla saker i längehter så klart då
Kan boka en tid hos dom modell bilderna..  det är vore kul!!!!



Den bild parfym är så dryt så jag vet.. 
Den Parfymt julklappar till mig från min älsklingen Cobby <3
Äslakar jag honom som jävligt så mycket!!

 


   

Den flimer som fick jag min julklappar.. Den flimer heter
Hannibal Rising
Ondskan Vaknar

den flim är skit skit skit bra flim som har jag sett den allvarligt love den flim!
Tack för att eveline har välja rätt bra flim åt mig julklappar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0