Shoppning I överby


Den min älskling mjuktskor nu jag använder den som jag älskar den:)





Hej käre dagboken!
Vad har jag gjorde idag jo,
Jag vaknade klockan elva tiden på morse..
Sen jag drar  följa med min mamma och min lillasyrran (Eveline)
Vi handlat kläder och shoppning rea i Överby trollhättan :)
Sen vi åkte hem hos föräldrar.. Men jag har köpte två s-shirt till Conny...
Sen vi åt middag då vi städa upp alla min lilla skit saker,,
Sen Mayli har bort från kl 6 ikväll till ca 7 - halv 8 då
Vi har leta efter Mayli i ca två timmar i ute det är skit kallsvin!!
Sen hon kommer hem
Tack lov att Min pappa har rädda mayli är överlever och fryser...
Så jag har ge henne mat som hon ville ha och hungrig också..
Och vad nu jag är ligger i min älsklingen sängen och fixar grejer i Blogg
jag skriver vad har jag gjorde idag typ..
// Heidi

Ps.... Jag erbjuda er att tittar min bilderna vad har jag köpte kläder åt till mig<3

Jag köpte den  kostar 99 eller 125kr i Ginatricot!



Jag köpte den jacka kostar 99kr tror jag men ifall  i Ginatricot!




Jag köpte den sööt linne kostar 65kr i Ginatricot!



Jag köpte den svart byxor kostar 99kr i Ginatricot!
 


Jag köpte för 29kr i Cubus

den luktar så gott!


Jag köpte sysso 79 kr och parfym kostar 39kr i HM



Jag har köpte den mjukt sko i kapphal kostar 99:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0