Mayli bråkar med mössen

Idag jag vaknade morse ca kl elva sen då jag väckade Conny alltid jag vaknar först sen conny vaknar sista.. orka...
Sen vi åt frukost sen bytte vi kläder så softar sen vi går ut ute långt vägen hit sen vi går tillbaka till hem..
Mayli är vild och lekar hela tiden och Vi har träffa en mössen då Mayli bet den äcklig mössen.. Den mössen är döden..
Sen vi går hem och kollar upp om mayli´s mun är sakad men tur det är oskada... Vilken tur för Mayli!!
Nu vi sitter i min rummet och vilar social med andraa döva på camfrog.. Och jag skriver här på min blogg..
Det är svinkallt ute och mycket snöar hela vägen...
Senare vi ska foto mer bilderna så kan jag laddar in bilderna på en mapp sen väljer några bra bilder in i här min blogg..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0