Good morning!


Good Morning
Jag har sovit så gott i natten
Men jag fick drömmar konstigaste men det är skit bra konstig drömmar
Men jag minns ens inte vad har jag drömma men jag säger det är skit bra konstig drömmar som
har jag drömmar om...

*Gäsp*


*Gäsp* igen!

Vad ska vi göra idag?
Jo Vi ska städa alla i länghet igen klar inte än...
Sen jag ska gåår ut ute med Min älskling gosse Mayli...
Sen lagar vi mat nån ska vi äta men vi har inte besämma än som vad ska vi äta typ.. ^^,
Kanske Jag ska träffa vän idag eller inte men vet ju inte än...
Jag ska skrivar mer sen när jag klart allt med connys längheter..
Åhhh längtar efter flyttar den 2010-02-28 härligt spännad!!!
// Puss hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0